A közel húsz éves múltra visszatekintő magyar matracgyártó cég újra megcélozta a piacvezető szerepet, az elmúlt évek komoly nehézségei után. Mint nagyon sok hazai vállalkozás a Rottex is megszenvedte a válság nehézségeit, noha az előjelek azt mutatták a cég képes túlélni a válságot. A 90-es évek közepétől töretlenül növekedett a cég, a hazai több mint 50 000 db-os eladott matrac abszolút elsővé tette a belföldi piacon. Jelen voltak az összes városban, az öszes nagyáruházban és a szállodai értékesítésük is a legnagyobb volt. A probléma akkor jelentkezett mikor svájci frank alapú hitel segítségével saját üzlethálózat fejlesztésébe kezdtek. Ahogy ez számos vállalkozással megtörtént nemcsak a hitel törlesztőrészlete növekedett meg jelentősen, hanem a belső fogyasztás drasztikus visszaesése miatt a cég pillanatokon belül nagymértékű finanszírozási problémákkal találta szembe magát. Minden erőfeszítés ellenére 2012 ben a Rottex csődöt jelentett.
Ez volt az a pillanat amikor a többségi tulajdonos, aki egyébként a cég operatív irányításában a korábbiakban nem vett részt úgy döntött, hogy jelentős pénzügyi ráfordítással de nem hagyja veszni az egyetlen meghatározó, teljes egészében magyar tradíciójú matrac és ágy-gyártó céget.
Az új arculat mellett az első egy vadonatúj Rottex mintabolt a fővárosban.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.